[Talk-lv] datu kvalitaate

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Aug 31 09:56:14 BST 2010

2010/8/31 Rich <richlv at nakts.net>:
> mailus no listes joprojaam nesanjemu, meegjinaashu sekot liidzi arhiivaa...
>
> 3. pamaniiju, ka ventspilii praktiski nav gps treisu, lai gan ir ljoti daudz
> celji/ielas. kaa tur ar datu avotiem ? gisnet/orto ?

Atzīšos, ka arī es GPS trace'us neuploadoju... kā jau to var pamanīt
skatoties uz Gulbeni un Talsiem :) Sākotnēji es to nedarīju, jo tas
softiņš, ko uz nokia lietoju ražoja GPX'us, par kuriem sūdzējās osm
lapa un neņēma tādus pretī... It kā jau pāris mēnešus lietoju citu,
bet vienalga neesmu saņēmies uploadot.. var būt saņemšos un sākšu to
darīt... jebkurā gadījuma man visi viņi ir ;)

Lauris