[Talk-lv] datu kvalitaate

Rich richlv at nakts.net
Tue Aug 31 10:13:53 BST 2010

Peteris Krisjanis wrote:

> Vispār jau čoini, ja tā ir taisnība :) Bet nu jā, izņem gan.

> Tas nav rādītājs. Es savus GPS triesus neuploadoju diezgan labu laiku
> sākumā. Par to, ka tas būtu jādara, nav konkrētas informācijas.

protams. kaapeec veelams uploadot - primaari taapeec, ka tad var
precizeet objektu atrashanaas vietas. ja tur dazhi treisi jau ir, anyway
ir veerts uploadot, jo tad var no vairaakiem precizeet labaak.

vai vajag tur briiviibeni riigaa - hvz, es neuploadoju vairs :)

ko gan dereetu pirms tam iztiiriit - kaut kaadus eekaas vai citaas
vietaas galiigi shkjiibus punktus. mums shur tur ir uploadoti taadi
punktu mudzheklji, kas pilniigi noteikti nekaadi nepaliidz :)

aa, ja gpx nepatiik osmam, gan jau ar gpsbabel var satiiriit.

> Pieliku.

> Neviens nav uzlauzis, es centos taisīt palīdzības lapas :P Tiesa, citi
> darbi parādījās. Bet vēlāk pabeigšu.

nevis uzlauzis, bet salauzis ;)

> Nav slikta doma. Šobrīd es gan liktu Liepāju, jo tur džeki labi
> nopulēja pagājušo nedēļas nogali.

nu, varam jau nomineet abas ;)
(es domaaju lielo, globaalo pic of the week - ar vieteejo varam visaadi
izdariities)