[Talk-lv] datu kvalitaate

gasha gasha at pie-dabas.net
Tue Aug 31 12:08:20 BST 2010

Es sakuma godigi uploadoju visu.
Bet kamer ierubijos tani visaa, sanaca "sasmeret" mezhu pie maajas ar
visadu drazu.
Izdzest no OSM trackus nav nemaz tik viegli.

Un tadelj Imantas apkartnee trackups neuploadoju, lai gan man visi GPX
faili ir arhiva, un dazreiz es tos tomer ieladeju velak.

Bet garakos celojumos talak prom labak tomer ir ieladet.
Lai ari citi saprot kas notiek, un var pielabot.

Es daru shaadi:
1) gpsbabel simplify, lai sanak reti punktinji referencei
2) reali zimejot atveru klaat isto originalo GPX
3) arzemes nezimeju, tikai ieladeju trackus, vai citreiz iezimeju linijas
bez tagiem.

Gasha