[Talk-lv] PDF procesēsana - 2.0

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Tue Dec 7 06:49:18 GMT 2010

Nu es parasti vienkārši ar roku izdzēšu ārā nevajadzīgos slāņus.
Tipa Ctrl+F (Find) "PDF_layer=1" un pēc tam delete.
Krāsu kodus var atrast, atverot failu kādā PDF skatītājā un ar kādu ekrāna
krāsu lasītāju nolasot.

Bet pa lielam drīzāk vispirms izdomāju man vajadzēs, teikism, mežus. Atrodu
pareizo krāsu un, izmantjojot krāsas filtru, saimportēju tikai mežus,
saglabāju atsevišķā failā tālākai izmanotšanai.
Daudzās paralēlās līnijas var mēģināt noņemt ar atbilstošo opciju (neatceros
kā sauca). Bet tā arī nestrādā 100% labi, jo noņem tikai parelēlas līnijas
bez papildus punktiem pa vidu.

Atnāc 6dien uz Linux centru, visu parādīsim.

Viesturs

2010. gada 6. decembris 16:25 pAnda71 <pandalat at gmail.com> rakstīja: