[Talk-lv] Fwd: Re: Kadastra dati

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Dec 14 18:28:24 GMT 2010

On Tue, 14 Dec 2010 20:20:41 +0200, Viesturs Zarins <viesturz at gmail.com>
wrote:

> Domāju ka nē.
>
> Līgums tāpāt kā EULA var noteikt papildus prasītbas uz datu izmantošanu.
>
> Viesturs

Nu te gan es negribu piekrist. Likums vienmēr būs augstāks un to pārkāpt
nekādas EULAS nedrīkst.
Principā ar savu juridisko saprašanu, cik nu tās ir, uzskatu, ka drīkstam
izmantot, bet bez
laba advokāta neiesaku to plaši piekopt, jo tiesā var nonākt. Ar labu
advokātu ir pavisam reāli
uzvarēt, bez atkal reāli zaudēt. It sevišķi redzot, kā pie mums tikai
augstākos tiesu līmeņos
atklājas juristu kļūdas, kuru dēļ tie nekad nebūtu savu izglītību
ieguvuši, ja universitātes
laikā tādas pieļautu, kā tiesās.
uldics