[Talk-lv] Fwd: Re: Kadastra dati

Raitis U. raitisx at gmail.com
Wed Dec 15 16:02:17 GMT 2010

Tur jau tā lieta ka vismaz es neko par to atrast nevaru, jo definēts nav
nekas - tie tik tādi prātojumi, pie kā varētu piesieties ja nu kas.
Par radio modeļiem - autonomu modeļu nav! ir modeļi ar predefinētiem
maršrutiem, bet arī tie neskaitās autonomi. Ir bezpilota modeļi ar obligātu
iespēju viņus nosēdināt, un viss. Kā tas tehniski tiek realizēts, likumā nav
jāatrunā. Likumā tiek noteikts ka nedrīksti ar viņiem lidināties virs apdz.
vietām, tiltiem utt, bet kaut kādā no iepriekšējām diskusijām man tā arī
neviens neatbildēja, vai ar domes atļauju + papildu drošības pasākumiem to
varētu darīt.