[Talk-lv] Rīgas māju nummuri

Edgars Burmistris stendec at inbox.lv
Sat Dec 25 08:49:32 GMT 2010

Hmm, tos ir plānots uploudot, dati visticamāk ir no adrešu atrašanās
vietām :) bet ja nopietni pirms dažiem gadiem Latvijas "spožākajos" it
forumos bija parādījies fails ar adrešu sarakstu un koordinātēm.

par tēmu: nedrīkst būt vienādas negatīvās vērtības, tāpēc tiek uzlikts
tikai viens objekts. Katram objektam jābūt ar savu negatīvo vērtību.

Tātad, vai OSM ir nepieciešams Rīgas ielu numerācija?