[Talk-lv] latas konference

Rich richlv at nakts.net
Sun Dec 26 15:30:45 GMT 2010

On 12/17/10 15:36, Viesturs Zarins wrote:
> Sveiks!
>
> Ir apstiprināts datums - 18 janvāris, uzstāšanās vieta rezervēta,
> jāgatavo saturs.

es varbuut shito nozheeloshu, jo ielidoshu ar laikiem, bet es labpraat
piedaliitos :)
ashaas idejas. taa kaa teema - pashvaldiibas, vajadzeetu taas arii
iesaistiit. laika nav, bet tomeer.

taatad, vajadzeetu meegjnaat sazinaaties ar pashvaldiibaam, ar kuraam
jau liidz shim bijushi kaadi pusliidz pozitiivi kontakti un/vai kur
dziivo osm aktiivisti.
sho pashvaldiibu paarstaavjus vajadzeetu uzaicinaat uz konferenci un
ideaalaa gadiijumaa - izveikt vien' maz' intervij' par to, ko shiis
pashvaldiibas dara, ja vajag izlikt publiskas kartes tuuristiem, ko dara
vieteejie uznjeemeeji, ja vajag izdrukaat kaadu karti vai ielikt
maajaslapaa... nu taadas piezemeetas teemas.
veel labaak, ja varam paspeet eksprestempaa sabiidiit kaadu sadarbiibu
(vai taas soliijumu :) ), kursh tad tiktu paslaveets konferencee ;)

par konkreetaam pashvaldiibaam... parunaashos liigatnes virzienaa,
varbuut inchukalna virzienaa. varbuut kaads var siguldaa/ogree vai kur
citur aprunaaties. domaaju, ka dundagaa noteikti vareetu buut kaada
interese ;)

no ceesiim (pasen gan jau) sakariigu atbildi sanjeemu no ditas
trapencieres - ja vien kaadam vinja nav personigi paziistama, vareetu
atkal patrauceet bish :)

kaadas pashvaldiibas veel mums "sirdii tuvaakas" ?

nezinu, cik interesantas shiis detaljas ir lielaakajai daljai listes
daliibnieku - ja traucee, interesenti par shaadu inciatiivu var
pavaakties malinjaa, protams :)
jebkuraa gadiijumaa mani var meegjinaat atrast ieksh OFTC/#osm-lv
parasti arii, visbiezhaak gan mees tur ar peeci komuniceejam ;>