[Talk-lv] PDF procesēsana - 2.0

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Tue Dec 28 00:01:44 GMT 2010

Šovakar ar labiem panākumiem padarbojos ar pdfimport. Lietošana
hakerīga, bet tas man tīri labi patīk. Pamanīju angliski uzdotu
jautājumu, kā viņu lietot, un atreferēju Viestura instrukciju kā
mācēju: http://help.openstreetmap.org/questions/1677/importing-pdf-josm?page=1#1937
Varbūt vērts viņam anglisku wiki lapu arī ierīkot, jebšu lai ir kā
slepenā tehnoloģija, ar kuru tiek iepazīstināti tikai īpašie cilvēki?
:-)
Pēteris

2010. gada 7. decembris 11:10 Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja: