[Talk-lv] PDF procesēsana - 2.0

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Tue Dec 28 07:21:11 GMT 2010

Sveiks!

Nu šobrīd instrukcijas nav jo:
A) tā ir vienkāršāk
B) tas ir ieejas slieksnis, jo šobrīd ap PDFimportu grābstīties jēga ir
tikai ja esi tam gatavs ziedot pāris stundas sava laika viņu saprast.
C) viss vēl potenciāli plūst uz mainās un gribētos dzirdēt niknu lamāšanos
par to kas un kā ir uzlabojams.

Droši vari sākt rakstīt anglisko instrukciju. BTW latviskā instrukcija
mētājas šeit: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvia/PdfImport_spraudnis

Viesturs

2010. gada 28. decembris 02:01 cuu508 at gmail.com <cuu508 at gmail.com> rakstīja: