[Talk-lv] Cēsis

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Mon Feb 1 16:20:27 GMT 2010

Ok, paskatīšos tos softus. Es arī sāku skatīties, ka tās ielas
neriktīgas nozīmes sazīmētas, tāpēc arī netiku skaidrībā, kādas
nozīmes likt tiem, ko pats zīmēju.
It kā jau varētu salikt routes iekšā, lai pārējie zīmē, taču gribētos
saprast, ko kura tipa ceļi nozīmē, salīdzinājumā kaut vai ar JS
kartēm, jo tās tā kā pierastāks lasīt. Tad pats varētu ne tikai salikt
ceļus, kur kurais ir, bet arī to nozīmi/izmēru pielikt. Redzēju, ka
šeit: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features ir aprakstīts,
ko katrs nozīmē, taču derētu JS karšu ceļu/ielu pielīdzinājums šeit
minētajiem.