[Talk-lv] Ortofoto iepirkšana no LGIA

Rich richlv at nakts.net
Fri Jul 2 10:41:53 BST 2010

Jānis Ročāns wrote:
> Donāju, ja ar mukursomu staigātu, tad varētu augšpusē iekārtot GPS

rakarsoma. nu ar mugursomu vislaik vazaaties tikai deelj gps arii
nevilina :)

> ierīci un aidā.. Man arī tā ir problēma staigājot, ka telefona GPS
> kabatā pat pazaudē satelītus. Tapēc es mašīnā nopirku telefona turētāju
> pie priekšējā stikla un tīri normāli.. Protams telefonam nav tās
> precizitātes, bet Ķīšezera ielas posmu no Ezermalas ielas līdz tramvajam
> man vajadzēja izbraukāt tikai vienu reizi, jo tur ir ļoti klajš apvidus,
> nekādu māju un koku.
>
> Reizēm sagātā problēmas saprast, vai esošais ceļš ir pareizāks man vai
> tiem, kas notreisojuši, jo braucot ar riteni pa ceļa malu vai trotuāru
> un pēc tam to norādot kā ceļa vidu, sanāk nobīde.

...un tieshi sheit arii labs orto buutu manta :)

> Par Cēsu pasākumu.. Varbūt kāds varētu apstāstīt, kā ēkas sazīmēt, jo
> GPS gar sienu ļoti neprecīzs, daļa signāla tiek slāpēts, cita daļa
> dublējas, atstarojoties no sienas. Derētu šīs papildus metodes apstāstīt

un arii sheit orto buutu ueber. ja orto nav, tad ir taa saucamaa
"walking towards corners". nostaajamies pamatiigu gabalu no eekas stuura
un ejam paraleeli sienai uz eekas stuuri. atkaartojam sho procesu 2x
katram stuurim (katrai no 2 pienaakoshajaam sienaam). treiss ir diezgan
pamatiigs mudzheklis, bet parasti var redzeet izteiktas liinijas
(reizeem iedomaati turpinaatas), kuru krustpunktos tad arii buus eekas
stuuri.
kaa var noprast, latviski runaajot - pisaks nemeeraa un es njemtu 10
eeku saziimeeshanu no ortofoto nekaa vienas ar sho metodi ;)

> un galvenais parādīt! Varētu paņemt piemēram Cēsu Valsts Ģimnāziju un
> blakus esošo pamatskolu sazīmēt.. Tur, manuprāt, veselai komandai būtu
> ko strādāt..
  Rich