[Talk-lv] Ortofoto iepirkšana no LGIA

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Jul 2 13:41:51 BST 2010

2010. gada 2. jūlijs 15:32 Jānis Bebrītis <jancis at iists.it> rakstīja:

> Rich: Nu gan Tu tos ciparus (99%) subjektīvi izveidoji :P
>
> Manuprāt mēs cepamies par metodēm un viedokļiem (un es piekrītu ka es
> tajā diemžēl ar devu savu artavu). Kā gribam tā daram, galvenais lai ir
> pašam prieks. Tas cik nopietni to uztveram - pavirši, kā hobiju, kā
> produktu vai dzīves mērķi, droši vien arī atspoguļojas tajā ko esam
> katrs gatavi tajā dot. Es orto-foto-karti nedomāju pirkt, tie kas grib -
> darat tā jo rezultāts noteikti būs sasniegts daudz ātrak, tas būs
> skaists un ļoti labs! ;)

Pievienojos tev un gribu piebilst - tas par prieku, kas rodas darot to
ar ričāku vai kājām - protams, ka to nevar aizstāt un tāds jau nav
plāns. Ja ir ortfoto, braucot apkārt tu vienkārši vāc datus par citām
lietām UN pats galvenais - tu pārbaudi tos datus, kas sazimēti, jo
piemēram varu teikt, ka saulainā dienā 1:10 000 ir grūti reizēm
pateikt, kura ir māja un kura - siltumnīca :) Un tas tikai par to
fronti vien.

Tā kā baudam OSM priekus un tiekamies Cēsīs!

Lai sokas,
Pēteris.