[Talk-lv] nekvalitatiivi dati & shaubiigi datu avoti

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Tue Jul 6 09:55:14 BST 2010

Reporte gan, noblokes un tad stukos ko iesakt. Sitados gadijumos vispirms
jaaptur process, tad dzeks ari klausisies.

On 2010 7 6 11:51, "Rich" <richlv at nakts.net> wrote:

luuk... ir viena potenciaala probleema. juuzeris (kursh, cerams, pa sho
laiku buus arii paspeejis listee pierakstiities) "Kraanc"[1] sho to ar
diivainu attieksmi kartee ziimee.

1. saziimeeti daudz nesavienoti celji, iipashi madonas regjionaa & latgalee.
vinja attieksme - "es jau neesmu kartograafisks idiots". protams, shaadi
nekvalitatiivi dati normaali sachakaree routingu utt.
dalju izlaboju, bet nu tur diezgan daudz taadu, visus atrast ljoti gruuti.
njemot veeraa attieksmi, diez vai pats labos...

2. potenciaali daudz lielaaka probleema - daudzi celji tiek ziimeeti no
ortofoto. no kaada - nesaka. argumenti :

"Beigās, kas tu būtu, ka tevi uztrauc legalitāte???"

"Savukārt ja es pārzīmēju A4 formāta bildi kuru esmu ieskanējis, tad tur
nekādu legalitātes jautajumu nav."

njemot veeraa ziimeeto regjionu, tur noteikti ir vairaak nekaa a4, protams
:)

taa kaa man ir aizdomas, ka prieksh orto gan jau vinjam nav atljaujas, tas
var radiit lielas probleemas. ieksh #osm vispaar teica "reporteet data
working group, uzreiz noblokjees" - bet nu man taa negribeetos :)

varbuut kaads sho juuzeri paziist ?

[1] http://www.openstreetmap.org/user/Kraanc