[Talk-lv] nekvalitatiivi dati & shaubiigi datu avoti

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Tue Jul 6 10:44:10 BST 2010

Googles tante teic, ka cilvēks varētu būt saistīts ar slēpnošanu
(geochaching). Pēc treisiem šķiet tusē Rīgā un Madonā un daudz brauc
ar riteni.

Negribētos iziet uz konfliktu, vajadzētu vēlreiz pieklājīgi izskaidrot
problēmu, kāda ir, treisojot no neatļautiem ortfoto.

Lai sokas,
Pēteris.

2010. gada 6. jūlijs 12:34 Gints Polis <polis.gints at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo