[Talk-lv] Paldies visiem, kas bija/ir joprojām Cēsīs :)

Rich richlv at nakts.net
Sun Jul 11 15:56:32 BST 2010

Peteris Krisjanis wrote:
> Paldies visiem - Kārlim, Jānim no Cēsīm, Jānim no Valmieras, Ričam,
> Viesturam, Pēterim, kas cu508 :) - un viņu atbalsta komandām - par
> pirmo foršo kartēšanas tusu. Tā tik turpināt :) Un Cēsis ir superīga
> vieta, kur būt.

jaa, tiem, kas nebija - mees bijaam laikam 10.5 cilveki, kas imho
pirmajam reaalajam mapping party ir ljoti pat ok :)

> Ķeramies klāt pie datu apstrādes un ja ir kādi jautājumi, centīsimies
> cik vien detalizēti atbildēt.

shis buus ilgaaks process. varbuut kaadam ir pietiekami detalizeets
ceesu eksports pirms tusa (vai varbuut kaadam ir jau process, kaa
uzgjenereet kaada regiona karti no vecaakiem datiem ?)

redzeet pirms/peec buutu deriigi.

es kaut kad meegjinaashu tikt liidz party renderam. datu likshana
iekshaa gan jau buus diezgan ilgs process ;)