[Talk-lv] Fwd: Ceļi uz mājām

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Sun Jul 18 11:09:32 BST 2010

2010. gada 18. jūlijs 12:11 Viesturs Zarins <viesturz at gmail.com> rakstīja:

> Tāks ieskrējušies. Reku mana interpretācija.
> Skaidrās lietas:
> - ja ir dzīvojamās zonas zīme tad highway=living_street
> - ja ir piebraucamais ceļš pie uzņēmuma tad highway=service
> - ja ir piebraucamais ceļš pie privātmājas tad highway=service;
> service=driveway
> - ja ir "servitūta ceļš" (sētas ceļš privātājām) tad highway=service;
> service= alley
> Šaubīgā lieta:
> - ja ir "DAUDZDZĪVOKĻU NAMU PAGLAMS", tad highway=living_street
> Rationāle - pēc CSN sanāk ka šīs zonas ir ar tādu pašu regulējumu
> [...]

Palasot likumu un pārskatot materiālus, praktiski atliek pievienoties
Viesturam. Gribēju vēl piebilst, ka laukos ceļš *starp* mājām
visticamāk būs unclassified, taču no šī ceļa tiešs ceļš uz lauku
sētu/māju būs norādītais highway = service un service = driveway.

Viesturs ielika arī to wiki:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging#Mazie_celi.C5.86i

Lai sokas,
Pēteris.