[Talk-lv] Garāžas

Pēteris Caune cuu508 at gmail.com
Thu Jul 22 12:19:38 BST 2010

wiki ir vēl arī šis (kuru uzgāju, kad meklēju, kā notagot to sevis iepriekš
minēto):

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dparking

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dparking>parking</wiki/Key:parking>
=garage_boxes One level buildings for one car, usually made of brick and
metal. Usualy this area belong to garage cooperative with own name,
chairman, budget, rules, security, etc.

Jāatzīst, ka landuse=garages propozālī [1] aprakstīts precīzi, kas mums
vajadzīgs. Bet nu jāatzīmē, ka pēc wiki var atrast arī amenity=parking /
parking=garage_boxes, kas it kā gluži labi der.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/tag:landuse%3Dgarages

2010. gada 22. jūlijs 14:07 Gints Polis <polis.gints at gmail.com> rakstīja: