[Talk-lv] Nedaudz offtopiks

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Jun 1 10:54:14 BST 2010

Ja būtu kaut kāda atdeve atpakaļ uz OSM, tad vēl vārētu kaut ko domāt,
bet nu tāpat tērēt savu naudu, telefona bateriju, lai palīdzētu
izbīdīt komericālu softu, bez jebkādas atdeves... nu diez vai te kāds
tāds labdaris atradīsies... :) Gribētos, gan redzēt tās kartes... vai
tik no OSM nav nākušas :)

Lafriks

2010. gada 1. jūnijs 12:40 Rumpis <rumpis.listes at gmail.com> rakstīja: