[Talk-lv] Nedaudz offtopiks

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Tue Jun 1 11:04:07 BST 2010

Es pilnīgi noteikti negrasos nevienu pierunāt tērēt savu laiku, naudu,
telefona bateriju un visu pārējo pret viņa paša gribu. Lai piesakās
tikai tie, kam gribas pamēģināt kaut ko jaunu. Tiem izstrādātājiem arī
nav naudas maisi sakrāmēti pieliekamajā, lai par visu biezi maksātu.
Cilvēki vienkārši mēģina projektu iekustināt un tam nepieciešami
aktīvi sākuma lietotāji.