[Talk-lv] OSM tuss #2 & #3 & #4

Rich richlv at nakts.net
Mon Jun 14 10:17:40 BST 2010

Peteris Krisjanis wrote:
> [...]
>
> Pirms kāda mēneša plaši diskutējām par vasaras pasākumiem. Lai arī
> rosme drusku norima sakarā ar mācību un citām darīšanām, jautājums
> paliek aktuāls. Gribās kartēt, un gribās to darīt kopējā barā. Šobrīd
> izbraukuma tusi varētu notikt Cēsīs un pēc tam Ogrē. Cēsīs tāpēc, ka
> tā bija sākotnējā ideja un arī tāpēc, ka šajā pilsētā ir parādījušies
> divi aktīvi kartētāji Jānis un Kārlis.
>
> Ko sakāt? Ir atbalsts, nav atbalsts? Tā kā tas ir mans dzimtais
> stūris, varētu provēt veikt organizēšanas darbus un programmu, tā kā
> atliek vien ierasties vai neierasties. Kāds ir vēlamais laiks?

interesee ljoti, tikai jaaskataas, kaa tur ar laikiem. ko noteikti buutu
ieteicams dariit - riikot mapping party sadarbiibaa ar vieteejo
pashvaldiibu/skolaam utt, gan dabuujot pashvaldiibas datus, ortofoto,
iesaistot vairaak vieteejos...

ja pasaakuma laiks nesakritiis ar kaadu aiznjemtu periodu, piedaliishos.

nu jaa, un shobriid plaanoshanas procesaa ir viens mapping party
liigatnee ;)

es gribeeju informeet tad, kad buutu lielaaka skaidriiba, bet shobriid
tas notiek sadarbiibaa ar liigatnes tuurisma informaacijas centru. kad -
hvz. varbuut juunija beigas/juulija saakums.

visi laipni aicinaati, bet iipashi es gribeetu atrast kaadu, kursh tiek,
un maak labi riikoties ar potlatch, kaa arii ir ar pasniedzeeja speejaam.

nu tas taa, iisumaa. kad buus vairaak info, suutiishu (shonedeelj uz
beigaam vareetu buut).