[Talk-lv] eea dati

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Mon Jun 21 21:36:53 BST 2010

Ko tu ar tod iekšā dabūšanu domā tur ir tikai Liepājas rajons, pie tam
ir nopietni jāpadoma vai un cik vajag likt. Atceries, ka šīs datu kopas
ir taisītas kādam noteiktam mērķim un ir ar savām īpatnībām. Man nešķiet
sapratīgi grūzt iekšā visu ko vien var paņemt.

Reiz bišķi mēģināju salīdzinat tos ee osm datus un CLC  un man īsti viņi
nešķita no CLC, varbūt vienīgi citas versijas un tapēc līdzības
neatradu. Katrā ziņā CLC šķita rupjāks par tiem ee datiem.

pb