[Talk-lv] OSM drukasana uz papira

Kārlis karlis at gunta.lv
Mon Jun 21 22:55:04 BST 2010

Es lasot listes ik pa laikam uzduros interesantiem projektiem, kur tiek
izmantotas OSM.
Varbūt ir iespējams tajā pašā wiki apkopot
1) ko ir iespējams veikt ar OSM
2) kādi "satelītprojekti" no tiem ir izveidojušies
(http://www.maposmatic.org/, http://maps.cloudmade.com/)
3) kā lietotājs parastais var izmantot OSM

Principā tādu vietu, kur var aizsūtīt lietotāju parasto vai iesācējus
(tādus kā es), lai tie redzētu kādas ir OSM izmantošanas iespējas.

Ar cieņu
Kārlis Šteinbergs
+371 26381762