[Talk-lv] Ortofoto iepirkšana no LGIA

Jānis Bebrītis jancis at iists.it
Wed Jun 30 18:54:41 BST 2010

.. kārtējo reizi par to karšu pirkšanu

Nezinu vai tikai man tas šķiet tā ne pārāk, bet no OSM tiek izvērsts
tāds nopietns, komerciāls pasākums. Vai to tiešām vajag? Cik reizes jau
šī tēma ir celta, pilnīgi atsit kādu komerciālu pasākumu.

Es to uztveru kā kopienu, kura šad tad, pa ceļam, ieslēdz gps un atzīmē
jaunu ceļu vai pielabo veco, tādā veidā lēnām pilnveidojot karti. Var
izbraukt svētdienas braucienā, uzzīmēt kvartālu, sagādāt ar to sev
prieku.

Protams ka Igauņiem ir riktīgi kruti un gribētos tā pat.. a vai vajag to
panākt ar šādiem līdzekļiem? Ko darīsim tad kad būs viss uzzīmēts -
nevarēsim vairs satikties un rīkot zīmēšanas/sarunu tusiņus :(

Jānis Bebrītis,
Valmiera

T , 2010-06-30 16:21 +0300, Viesturs Zariņš rakstīja: