[Talk-lv] Neesošs ceļš

Gasha gasha at pie-dabas.net
Mon Mar 15 11:43:13 GMT 2010

Esmu tai rajona ar velo braucis (Raudas iela, Lidakas iela).
Varbut pat tracks ir pieseivots.
Celjs tur ir, bet pari upei tas neiet, iznak uz shosses isu bridi pirms.

Tur starp pagalmiem ir laba vieta kur pa taisno ar velo izbraukt (lai
nav pa lielo Ulmanja gatvi jarulle un jaklausas troksnis).

Bet tagad pa to lielo sniegu nav istais bridis zimet - viegli var
nepamanit kautko. Pavasari japielabo velreiz...