[Talk-lv] imports no rd datiem

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Thu Mar 18 19:52:56 GMT 2010

Ceturtdiena, 2010. gada 18. Marts 18:00:03 Rich rakstīja:
> es te taa atcereejos... bija runa par importu no rd datiem (rigis.lv) -
> primaari laikam par ielaam un eekaam ?
>
> kaa ar sho lietu, vai tur kas notiek ? uz vasaru kartograafiskaa
> aktivitaate palielianasies, buutu jauki, ja tad jau kaut kas buutu.
> iipashi dazhaadu maaju numuru precizeeshana utt buutu veertiiga.
>
> aa, un tas arii mani motiveetu informeet rd par kljuudaam vinju datos =)

Sveiks!

Nu viss šobrīd ir noklusis. Man fiziski nav laika tam pieķerties.

Pamatā jāatsāk satrunas ar RD attīstības departamentu.
Tur viņiem bija viens čoms, kas bija ieinteresēts OSM attīstībā, bet nekādas
reālās aktivitātes no viņa nesagaidījām.

Pasākuma izkustināšanas nolūkos derētu ar viņu satikties un parunāties kas un
kā vispār.

Tas džeks bij: Andris Ločmanis <Andris.Locmanis at riga.lv>, tel  67012886.

Pēdējais objektīvais teksts no viņa bija šāds:

"
        Tuvāko dienu laikā, mēģināšu saprast, ko var dabūt un ko ne.
Par Ortofoto, skaidrs, ka nedos pa velti #:( par pārējo varētu izdomāt kādu
veidu, kā dabūt.
"

Viesturs