[Talk-lv] zied ievas siguldaa... un dzenas mums pakalj visaadi :)

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Wed Mar 31 08:19:38 BST 2010

Sveiks!

> 2. info lapa
> BET (c). vienaa briidii kaut kaads agresiivs viirelis (kopaa ar mazaak
> agresiivu jauneekli) ar audi dzinaas pakalj, piestaajaas priekshaa un liida
> lamaaties :D
> gribeeja, lai vinjam prasa atljauju par maajas numura fotografeeshanu -
> laikam tuurisma braucienos pats katru eeku fotografee tikai peec
> individuaalas atljaujas sanjemshanas. + veel buutu jauki trauceet visus
> iedziivotaajus siguldaa ;)

Mēs pagājušā rudenī ar Viesturu dabujām drusku pa galvu pārnestā
nozīmē Ogrē no cilvēka, kas vienkārši nebija omā - arī par numura
foķēšanu (viņš gan domāja, ka mēs laikam viņus kā ģimeni uzņemam, jo
visi kā reiz gadijās mājas priekšā). Ar to laikam ir jārēķinās. Bet
par lapu (iespējams arī vizitkarti) pilnībā piekrītu - šāda
izskaidrošana vismaz nomierinās tos cilvēkus, kas pēc noklusējuma nav
paranoiski.

Tā kā esmu gatavs palīdzēt ar teksta izveidi un caurskatīšanu.

Pēteris.