[Talk-lv] OSM tuss #1

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Thu May 13 18:43:17 BST 2010

2010. gada 13. maijs 19:46 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja:

> luuk, es te taa apdomaaju... 17:00 ir sasodiiti agri, tomeer darbdiena :)
> mosh varam "startu" uz 18:00 paarcelt ?

Es jebkurā gadījumā 17:00 jau būšu LULC.

Un grupveida seksa vietā es piedāvāju šādus jautājumus:
* RIĢIS "afēra" - informēsim, ko Viesturs un Gints ir noskaidrojuši un
kādas ļoti reālas iespējas mums ir diezgan drīz iegūt Rīgas ortfoto un
ne tikai (ielu numuri, ielu viduslīnijas, nosaukumi);
* Lielie plāni par Latviju - ko mēs gribētu pirmo redzēt puslīdz
savestu kārtībā;
* Kartēšanas pasākumu plāni - vai un kad, kā organizējamies, utt;

Es domāju ar to vien pietiek pāris stundu sasvīdušam diskutam noteikti.

Pēteris.