[Talk-lv] Neiezīmētās ielas Rīgā

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Tue May 25 10:13:38 BST 2010

Tas kad iela ir vēl nenozīmē, kad viņai ir un ir pareizs nosaukums. :)

Princips īsumā tāds man DB ir pasta ielu nosaukumi Rīgai. Attiecīgi tos
salīdzinam ar OSM ielu sarakstu.. tie ielu nosaukumi kuri nav atrasti OSM,
ar Google geoservici tiek uzmarkjeeti uz kartes.

2010. gada 25. maijs 11:42 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: