[Talk-lv] GPX saturs

gasha gasha at pie-dabas.net
Sat Nov 6 15:19:08 GMT 2010

Pacelu vecaku teemu.
Nupat parbaudiju, ka exportejot no BT747 OSM formaataa, speed un viss cits
tiem izmests ara.
Itka labi, komentu ari nav.

Bet savukart, ja gribas HDOP izmantot, tad vajag tomer eksportet uz pilno
GPX.

P.S. paspelejos ar HDOP, itka protams viss ir forsi, bet gluzi paljauties,
ka punkti ar labu HDOP ir tiesam labi isti nevar.
Drizak var nofiltret nost, piemeram visu virs HDOP=1.
Parbaudiju praksee, un sanak, ka dazos gadijumos atstarotais signals ir
pietiekami stiprs un tad koordinatas uzradas kautkur aiz eekas.

Gasha

On Tue, 26 Oct 2010 19:46:24 +0300, Kārlis <karlis at gunta.lv> wrote:
> Neesmu skatījies datu daudzumu, bet tajā softā ir opcija eksportēt
priekš

> OSM. Pieņemu, ka tur ir mazāk liekā.

:(