[Talk-lv] OSM OBDL licences maiņas karte

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Nov 23 09:34:39 GMT 2010

Piekritu es jau ļoti sen.. bet papētīju un sapratu, kas par vainu...
manuprāt ir nedaudz nekorekti, ja iela ir sadalīta un atdalītais posms
tagad parādās sarkans, pat ja tur ir, piemēram, pielikts klāt tikai
max speed tags vai tamlīdzīgi, kaut arī nekas pat nav pārbīdīts pašai
ielai..

Lauris

2010. gada 23. novembris 11:18 Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com> rakstīja: