[Talk-lv] riigas uudenji

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Tue Nov 30 07:28:00 GMT 2010

Eh, jā tās plikās nodes ir gļuks Join areas algoritmā.
Tipa ja šeipam divas nodes ar vienu koordināti, tad viena no tām tiek
izņemta no ceļa. Proper behavior būtu samergot nodes kopā.

Vari reportēt bugu josmam vai vēl labāk paņem un sataisi:

http://josm.openstreetmap.de/browser/josm/trunk/src/org/openstreetmap/josm/actions/JoinAreasAction.java
Rinda #586.

Viesturs