[Talk-lv] GPX saturs

Andris P pandalat at gmail.com
Wed Oct 6 17:39:51 BST 2010

GPSbabel biju lietojis tikai vienu reizi, lai saliktu kopā trackus, bet
tagad mēģinot, nevaru saprast, kā lai filtrē...
Atslēdzoties no OSM, gribēju vienkārši samazināt punktu skaitu trekā, lai
aukšuplādētu uz EveryTrail, bet ņemot filtrus Pack Time/Dist. nekas manā
failā nemainās...
Atgriežoties pie OSM, kā lai noņem to <desc> rindiņu? Man viņa aizņem
1/3-1/2 no faila apjoma... Mana versija, ka jākonvertē uz kādu ierobežotu
formātu, bet kādu - nezinu. GPX XML -> GPX XML nekas nemainās.

Andris

2010. gada 6. oktobris 09:16 Gasha <gasha at pie-dabas.net> rakstīja: