[Talk-lv] GPX saturs

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Wed Oct 6 17:59:37 BST 2010

Sveicināti!

1. Es nedzēstu neko no datiem. Nekad nevar zināt, kad tas noder, turklāt
teksta dati aizņem reāli maz un vieta uz servera cietā diska ir ļoti lēta.
1TB disks maksā Ls40 un tur saiet stipri daudz treku.

Sporta pēc protams var paspēlēties. Es izmantotu linux rīkus:
sed -e 's|<desc>.*</desc>||g'
Tas aizstātu visus <desc> un visu, kas pa vidu ar tukšumu.
Sed for Windoes - http://gnuwin32.sourceforge.net/packages/sed.htm
Iespējams arī kādā grafiskā teksta redaktorā var izmantot "replace" funkciju
un norādīt tai wildcharus - *

2. Par XML -> Mysql. Google saka, ka labs rīks esot tāds "Navicat for
Mysql". Veikalā maksā 200$, bet varbūt var ko tādu 'aizņemties internetā'

Cieņā,
Raivis Dejus
Tel.: 26457260