[Talk-lv] GPX saturs

Andris P pandalat at gmail.com
Wed Oct 6 18:11:16 BST 2010

Paldies par ieteikumu, Raivi! Ar linux komandām nebūs problēmas...
pamēģināšu. Kaut kā nebiju piedomājis par teksta daļu aizstāšanu (laikam
vecums).
Par to nedzēšanu - tas <desc> dublē visu pārējo informāciju, tādēļ gribu
atbrīvoties no tiem.

Andris

2010. gada 6. oktobris 19:59 Raivis Dejus <orvils at gmail.com> rakstīja: