[Talk-lv] Satekles iela un highway=trunk

Viesturs Zariņš viesturz at gmail.com
Tue Oct 12 15:23:30 BST 2010

  Sveiciens!

Es te aizdomājos par reālu braukšanu cauri rīgai.
Routings un veselais saprāts iesaka braukt pa trunk ielām.

Bet nelaime tāda ka no Pārdaugavas uz centra pusi trunk mums ir salu
tilts un tad Lāčplēša iela un tad Satekles iela.
Un nemaz nav atļauts kreisais pagrieziens no Lāčplēša uz Satekles ielu.
Pirmā vieta kur var griezt pa kreisi ir E.B.Upīša iela.

Ja man vajadzētu tikt uz P1, tad noteikti brauktu pa krastmalu.
Ja man vajadzētu tikt uz Brīvības ielu, brauktu taisni pa Lāčplēša ielu
vai arī riņķī caur Slāvu apli un pa Dārzciema ielu.
Es ieteiktu pagaidām noņemt trunk satekles ielai un Lāčplēša ielai.

Paskatoties uz Tallinu, tur Trunk pilsētā vispār nelieto, bet toties
diezgan brīvi izmanto Primary.
Viļņā gan trunk cauri pilsētai ir sazīmēts. Arī diezgan brīvi izmanto
Primary.
Berlīnē ar trunk beidzas līdz ar pilsētas robežu. Primary gan lieto
sitpri piesardzīgāk.
Varšavā trunk beidzas stipri tālu no pilsētas ?!? Pašā pilsētā miskaste,
līdzīgi kā mums.
Helsinkos arī trunk beidzas pie pilsētas robežas. Primary pilsētā
izmanto diezgan brīvi.

Iesaku:
- pāriet uz trunk pilsētā nē,
- primary brīvai lietošanai -> ielās ar 4+ joslām un braukšanas ātrums
posmos 70+.

Ko sakat?
Viesturs