[Talk-lv] Satekles iela un highway=trunk

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Oct 12 18:09:36 BST 2010

On Tue, 12 Oct 2010 17:23:30 +0300, Viesturs Zariņš <viesturz at gmail.com>
wrote:

>   Sveiciens!
>
> Es te aizdomājos par reālu braukšanu cauri rīgai.
> Routings un veselais saprāts iesaka braukt pa trunk ielām.
>
> Bet nelaime tāda ka no Pārdaugavas uz centra pusi trunk mums ir salu
> tilts un tad Lāčplēša iela un tad Satekles iela.
> Un nemaz nav atļauts kreisais pagrieziens no Lāčplēša uz Satekles ielu.
> Pirmā vieta kur var griezt pa kreisi ir E.B.Upīša iela.
>
> Ja man vajadzētu tikt uz P1, tad noteikti brauktu pa krastmalu.
> Ja man vajadzētu tikt uz Brīvības ielu, brauktu taisni pa Lāčplēša ielu
> vai arī riņķī caur Slāvu apli un pa Dārzciema ielu.
> [...]

Ja pareizi saprotu, tad piekrītu. IMHO nav svarīgi kāds ir oficiālais
iedalījums
(vismaz pilsētā) - ja ir lielāka plūsma un ātrāk izbraukt pa
it kā nesvarīgāku pēc MK noteikumiem ielu, tad zīmējam to ielu svarīgāku.
Un pie pilsētas robežas neiesaku pēkšņi mainīt ceļu/ielu nozīmi
- pēc loģikas taču satiksme tā nepazūd pie robežas, bet turpinās, līdz
sadalās
mazākas nozīmes ielās, vai uziet uz lielākas nozīmes ielas/ceļa.
Īsāk sakot es tikai par loģiku, jo mūsu normatīvie akti ir mezglu
mudžeklis un
paši pilsētas svarīgie nezin kur kāda nozīme.
uldics