[Talk-lv] teritoriju plānojumi

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Oct 21 18:09:22 BST 2010

On 2010.10.13. 16:17, Viesturs Zariņš wrote:
>  Sveiciens!
>
> Citās ziņās. Paķimerējos ar teritoriju plānojumiem un to iedabūšanu
> "pa taisno" iekšā JOSMā.
> Kautko izdarīt var, bet tie vektori ir diezgan izčakarēti, gabalos
> sagraizīti un visādi citādi drazaini, renderēšanai paredzēti.
> Ar krietnu postprocesēšanu varētu viņus civilizētus dabūt, bet darbiņš
> nepajokam.
>
> Jāiet tomēr palauzīt pašvaldības, lai dod kādā normākā formātā.

Paldies Viesturam par rīku un instrukciju kā pielietot. Pāris minūtes
gūglē un kāda novada attīstības plāns ir rokā. Jāsaka gan, ka plugins
vēl dikti zaļš un 75% gadījumu nokaras arī uz vieglajiem PDFiem.

Mans veikums Spāres ciemam. Cerams, ka nav par traku. Ko teiksiet?
http://www.openstreetmap.org/?lat=57.1908&lon=25.2403&zoom=14&layers=M

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn