[Talk-lv] poligonu zīmēšana, izmantojot ielu nodes

Gasha gasha at pie-dabas.net
Fri Oct 22 08:20:25 BST 2010

Drosi vien, vajadzetu tad kadu howto, kaa un ko zimet.
Ka es domaju:

1) ja ir iela-ietve-maja, ka pilsetas centraa, tad domaju kompakti butu
labak. #2
2) ja ir guljamrajons, kur starp maju un lielo ielu (teiksim Imanta), ir
pievedceljs, divas ietves, miskastes laukums un paliels zaalajs ar mazu
barchiku/alus krodzinju, tad manuprat #1.

Gasha