[Talk-lv] teritoriju plānojumi

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Oct 22 10:25:55 BST 2010

On Fri, 22 Oct 2010 12:12:54 +0300, Peteris Krisjanis <pecisk at gmail.com>
wrote:

> 2010. gada 22. oktobris 12:07 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja:

> Tā kā es piedalījos diskusijā par isolated_dwelling, tad varu
> padalīties spriedumos.
>
> Hamlet ir pagasta centrs ar pagastu pēc mūsu sapratnes, un
> isolated_dwelling būs atsevišķas mājas.

Apmēram pareizi, tikai nevajag pieturēties burtiski. Ne tie 10000 ir
obligāti,
ne arī tas, ka tikai pagasta centram jābūt, lai hamlet dotu. Ja atbilst pēc
lieluma tad ok, jo ir daudz tādu ne pagasta centru, kur vairāk mājas ir.
Piemēram pie dažādām putnu fabrikām, vai rūpnīcām (bijušām). Tas nebūs
dvellings.
uldics