[Talk-lv] Hamlet

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Fri Oct 22 12:56:32 BST 2010

Sasteidzos un sarakstīju neprecīzi.

isolated_dwelling - viensēta
hamlet - skrajciems vai mazciems
village - ciems
town - mazpilsēta
city - pilsēta

Reku ciemu klasifikācija:
http://map.lgia.gov.lv/file.php?id=218
Tajā visādi amizanti nosaukumi. Neskaitot viensētas un bij. pagastu centrus
laukos biežāk vēl gadās redzēt to, ko klasifikācijā sauc par skrajciemu --
3-4 viensētas novietotas akmens sviediena attālumā viena no otras. Vienā
vietā tādam pudurim cauri iet šoseja un ir pat uzlikta baltā zīme. Tā gan
droši vien vairāk tāpēc, ka arī skola tuvumā.

2010. gada 22. oktobris 13:57 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: