[Talk-lv] Hamlet

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Oct 30 11:22:48 BST 2010

On 2010.10.28. 9:23, uldics at gmail.com wrote:
> Tai mājai adrese ir? Nosaukums ir? Ar to arī tagojam. Manuprāt
> isolated dwelling der, ja nu tiešām ir kaste lauka vidū un nekā cita.
Uztaisīju testam Aparniekus par hamlet un atsevišķas mājas par
isolated_dwelling. Latviski sakot - sūdā! Ne vien tas, ka
isolated_dwelling ir jātaisa ar roku, bet arī tas, ka nav nekādu vizuālu
atšķirību starp šiem abiem tagiem uz noprocesētas kartes. Man jau nu
liekas, ka isolated_dwelling Latvijas vajadzībām ir pilnīgi lieks un
drīzāk nesīs ļaunumu, nekā labuma.
http://www.openstreetmap.org/?lat=57.1829795837402&lon=25.2805709838867&zoom=15

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn