[Talk-lv] datu kvalitaate

Rich richlv at nakts.net
Wed Sep 1 08:38:14 BST 2010

Kārlis wrote:
> Atzīšos, arī es nelādēju augšā gpx. Cēsu tusiņā sapratu, ka viņi ir vel
> jāapstrādā, jātīra pirms ielādes, baigais slinkums to darīt. Man ari
> visi ir saglabāti, ja kas.

nuuuu, nav tik traki. smagaak ir ar pashu datu savadiishanu, treisa
satiiriishana jau ir aatra.
es parasti josmaa konverteeju uz data layer, novaacu lieko, seivoju.
tikai jaauzmanaas un jaaklikshkjina ar labo pogu uz pasha layera, kaa
arii nevajag downloadot, kameer jamais ir konverteets ieksh datiem ;)