[Talk-lv] datu kvalitaate

Rich richlv at nakts.net
Wed Sep 1 08:43:11 BST 2010

gasha wrote:
> Es sakuma godigi uploadoju visu.
> Bet kamer ierubijos tani visaa, sanaca "sasmeret" mezhu pie maajas ar
> visadu drazu.
> Izdzest no OSM trackus nav nemaz tik viegli.

hmm ? atveram browserii un izdzeesham... es kaut kaadus liiki uploadotus
dzeeshu bez probleemaam. redzot kaut kaadu shkjiibu josmaa gan
identificeet ir gruuti.

> Un tadelj Imantas apkartnee trackups neuploadoju, lai gan man visi GPX
> faili ir arhiva, un dazreiz es tos tomer ieladeju velak.
>
> Bet garakos celojumos talak prom labak tomer ir ieladet.
> Lai ari citi saprot kas notiek, un var pielabot.

kaa jau teicu, vairaaki treisi paliidz saprast, kur tad iisti objektiem
jaaatrodas. ja es redzu celju, un mans treiss tur ir vieniigais, tad es
pie sava treisa arii to celju piedziishu.

> Es daru shaadi:
> 1) gpsbabel simplify, lai sanak reti punktinji referencei

simplify es apsveeru, bet beigaas noleemu nelietot

a) ja ir divi treisi un vienam ir 10 punkti, otram 2, tas ar 10 vienmeer
shkjitiis preciizaaks un droshaaks;
b) osma gpx cilveeki plaano izmantot arii citiem meerkjiem, tai skaitaa
- videeo aatrumu meeriishanai dazhaados posmos utt. papildpunkti var
paliidzeet.

> 2) reali zimejot atveru klaat isto originalo GPX
> 3) arzemes nezimeju, tikai ieladeju trackus, vai citreiz iezimeju linijas
> bez tagiem.

heh. es gan ziimeeju, gan tagoju (lai gan copy-paste diakritiskos
simbolus ir chakars ;) )