[Talk-lv] josm uzlabojumi & hinti

Rich richlv at nakts.net
Wed Sep 1 09:49:24 BST 2010

es te nesen pamaniiju divus josma uzlabojumus, kas man nu ljoooti
patiik, un kurus es jau sen gaidiiju - ja nu kaads veel nav
piefikseejis, ieksh testing tagad ir :

1. preset filter/search - ljoti paliidz, ja nav zinaams, kur tajaa
shausmiigajaa menjucii kaut kas ir, vai arii mazaa ekraanaa jaameegjina
atrast kaadu shopu :)

2. "purge" - atljauj aizvaakt dalju no datu layera to nedzeeshot. ljoti
rull garaakaas editeeshanas sesijaas.

shajaa sakaraa, varbuut ir veerts listee pastaastiit par kaut kaadaam
josma lietaam, ko juus agraak nebijaat piefikseejushi, bet kas jums
shkjiet noderiigas, vai arii ko juus uzreiz defaultajos settingos
nomainaat ? dazhas no maneejaam :

a) es uzreiz uzlieku track colouring by velocity - ljoti paliidz. veel
es jaunaakajaas versijaas atsleedzu hdop ziimeeshanu, diezgan liels bezcers.
b) iesleedzu draw direction arrow visiem segmentiem, ljoti paliidz
editeeshanaa. veel iesleedzu "draw segment order numbers", paliidz
izkjert shkjiibus celjus un citas probleemas.
c) paaris hinti - select & search pogaam tur ir taadas bultinjas uz
leju. taas bultinjas patiesiibaa ir selection un search history ;)
d) it kaa pashsaprotami, bet kantainaam eekaam lietojam "orthogonalize
shape" - jaunaakajaas versijaas tas labi straadaa arii sarezhgjiitaakiem
objektiem