[Talk-lv] publicitaates aktivitaates

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 13 20:15:42 BST 2010

es ta taa dazhas lietas piefikseeju...

principaa mees diezgan reaali efektiivi darbojamies peedeejos dazhus
meeneshus, bet iisti neradaam pietiekamu publicitaati.

es kaut kaadu updeitu masu medijiem nesen iespiedu - redzees, vai tur
kaut kas sanaaks.

jebkuraa gadiijumaa, ir veel pietiekami daudz iespeeju.

piemeeram, pamaniiju, ka liepaaja ir diezgan jauki uzlabota - bet tas
nekur nav (pat pashiem) iipashi publiskots.
ja neviens cits to neplaano, es vareetu meegjinaat kaut kaadaa briidii
uzgjenereet atkal pirms/peec liepaajai, ja mees uzskataam, ka shobriid
mapping partija darbi pamataa ir pabeigti.

redzees, kaa buus ar shiibriizha mediju interesi, bet shaadi regjionu
uzlabojumi naakotnee buutu jauki pasniedzami lokaalajiem medijiem - man
ir shaads taads sagataves materiaals, kuru veelaak var meegjinaat shim
noluukam pielaagot un papildinaat.

tagad gan ir bish psihs periods, nedaudz jaapagaida, lai atlaizh :)

vai par shaadaam iniciatiivaam visi buutu ieintereseeti uzzinaat listee,
vai labaak komuniceet ar tiem, kas ir konkreeti gatavi shaadi darboties ?