[Talk-lv] publicitaates aktivitaates

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 13 20:27:05 BST 2010

Rich wrote:
> es ta taa dazhas lietas piefikseeju...
>
> principaa mees diezgan reaali efektiivi darbojamies peedeejos dazhus
> meeneshus, bet iisti neradaam pietiekamu publicitaati.
>
> es kaut kaadu updeitu masu medijiem nesen iespiedu - redzees, vai tur
> kaut kas sanaaks.
>
> jebkuraa gadiijumaa, ir veel pietiekami daudz iespeeju.
>
> piemeeram, pamaniiju, ka liepaaja ir diezgan jauki uzlabota - bet tas
> nekur nav (pat pashiem) iipashi publiskots.
> ja neviens cits to neplaano, es vareetu meegjinaat kaut kaadaa briidii
> uzgjenereet atkal pirms/peec liepaajai, ja mees uzskataam, ka shobriid
> [...]

ai, piemirsu... meenesha latvijas bilde atkal pamesta novaartaa -
shomeenes laikam nav veerts mainiit.

shii arii buutu lieta, kur vajag sameeraa nedaudz darba, bet buutu
efekts. principaa vajag sagatavot un nomineet meenesha bildes, tad jau
nomainiit ir vienkaarshaak. shim gan jau varam samenedzheet atsevishkju
wiki lapu/threadu shajaa listee.

veel - vai kaads tika liidz ceesu bilzhu nomineeshanai galvenajai lapai
? kaut kaa bish tomer jaapopularizee shis regjions ar' ;)