[Talk-lv] publicitaates aktivitaates

Kārlis karlis at gunta.lv
Mon Sep 13 21:10:08 BST 2010

Par publicitāti:
Parunāju ar Daumantu Kalniņu no Seno rotu kalves
(http://osm.org/go/0wPqhStFk-)
Viņš ir ielicis saiti uz karti savā mājas lapā kalve.cesis.lv

Principā viņš būtu ieinteresēts uz OSM bāzes izveidot Vidzemes senvietu
karti. Kā to izdarīt man nav ne jausmas, bet ja būtu iespēja - būtu baigi
kruti.
Cik saprotu nav juridiski šķēršļi uz OSM uzlikt savus POI un to ievietot
publikācijās/grāmatās, saglabājot atsauci.

--
Ar cieņu
Kārlis Šteinbergs