[Talk-lv] publicitaates aktivitaates

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Tue Sep 14 07:13:41 BST 2010

2010. gada 13. septembris 23:10 Kārlis <karlis at gunta.lv> rakstīja:
> Par publicitāti:
> Parunāju ar Daumantu Kalniņu no Seno rotu kalves
> (http://osm.org/go/0wPqhStFk-)
> Viņš ir ielicis saiti uz karti savā mājas lapā kalve.cesis.lv
>
> Principā viņš būtu ieinteresēts uz OSM bāzes izveidot Vidzemes senvietu
> karti. Kā to izdarīt man nav ne jausmas, bet ja būtu iespēja - būtu baigi
> kruti
> Cik saprotu nav juridiski šķēršļi uz OSM uzlikt savus POI un to ievietot
> publikācijās/grāmatās, saglabājot atsauci.

Nav gan. Praktiski ja grib tiešsaistes variantu, jālieto OpenLayers.
Ja grāmātā - eksportējam SVG karti pēc noteiktiem ruļiem. Iespējas ir
plašas, vajag tik zināt ko vajag.

Par pašu popularitāti - es domāju ka mums vajadzētu izstrādāt
vienkāršu howto OpenLayers izmantošanai, tad varētu sākt piedāvāt
tīmekļa vietām izmantot. Liepājā ir Liepajasblogs.lv,
Liepajasdarbs.lv, utt. kas ir Pētera Krieviņa radījums. Viņš ir
diezgan ieinteresēts manā OSM piedāvājumā :)

Tā kā tik jādarbojas,
rezultāti neizpaliks

Pēteris.

p.s. ir doma par Cēsu un Ogres popularizēšanu, bet to mēs varētu darīt
tomēr pēc kaut kāda līmeņa sasniegšanas. Par šo līmeni mēs varētu
padiskutēt.