[Talk-lv] ielu kategorijas riigaa

Rich richlv at nakts.net
Thu Sep 23 16:02:01 BST 2010

100x apspriesta teema, bet nu veel bish ;)

nav baigi kritiski, bet shis tas man riigas ielaas shkjiet iipatns.

1. ienaakoshais primary p2 apraujas pie bikjernieku ielas (secondary).
vai nu bikjernieki ir primary, vai p2 - secondary;

2. juglas iela ir tertiary, tomeer peec juglas-bikjernieku aplja,
2liimenju krusta juglaa un citaam paarbuuveem imho paaugstinaama uz
secondary. viedoklji ?

3. dzelzavas secondary apraujas pie ulbrokas tertirary. imho ulbrokas no
deglava kaa minimums liidz bikjerniekiem, bet mosh taalaak,
jaapaaugstina uz secondary.

4. juurmalas gatve, kalnciema un valdemaara ielas ir secondary. nav par
zemu ?

5. tornjakalnaa biekjensalas, buru un laivu ielas ir tertiary - nav par
augstu ?

6. rainja bulvaaris (trunk) stacijas virzienaa aparujas krustojumaa.
varbuut tur var kaut kaa jauki salaist kopaa ?

7. ir veel kaut kaadi diivaini tertiary chupciki, kaa piemeeram -
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.93023&lon=24.07102&zoom=17&layers=M

bet kopumaa man riigas ielu klasifikaacija shkjiet diezgan ok :)